mandag 25. februar 2013

Soveromsnostalgi

Hei på deg!

Håper alle har så fint vær som vi har det her på Sørlandet 
i dag!!!
Sola skinner og fuglene synger det de er gode for!!
Fint vær betyr også gode bilder inne. Vel skal ikke skryte på meg at jeg tar gode 
bilder men bedre blir de :)





Denne speilkommoden er arvet av min bestemor. Den var mørk i fargen 
da jeg fikk den men måtte ta noen malestrøk for å få den lysere.
Tenkte meg om flere ganger før den ble malt, men det lille 
rommet ble større med en lysere farge.





Denne vaskeservanten er jeg utrolig glad i . Herlige farger!





Et lekkert pyntehåndkle. Tenk for en tålmodighet de hadde før i tiden!





Til og med en enkel kleshenger skulle dekoreres.






Dette er et av de fineste lommeurene jeg har sett.
Kanskje et dameur?





En gammel håndmalt vase.
Denne stod som pynt på et soverom før og det gjør den 
hos meg også!:)

Vel det er mandag i dag og en ny uke med nye muligheter!
Håper dere får en flott start på uka.
Det fikk jeg i dag!
Fikk nettopp solgt hytta vår på fjellet over prisantydning!!
Stor grunn til å være fornøyd med livet:
Mange klemmer fra Reidunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar