mandag 4. mars 2013

Litt retro

Hei!


Jeg kan ikke si annet enn at jeg er blitt litt påvirket 
av retro moten.
Fant plutselig ut at jeg var i besittelse av en noen stoffer 
fra min ungdomstid !





Stoffene var perfekte til å sy sminkevesker av. Synes de 
ble kjempesøte!





Dette stoffet har vært et ubrukt dynetrekk. Inni har jeg brukt et 
bomullstoff som har en dongeri look.





Denne er også sydd av et dynetrekk men et som har 
vært i bruk tidligere.
Brukte dynetrekk er perfekt å sy av. Det er så 
mykt og godt etter flere ganger vask!:)





Dersom du er interessert kan du ta en tur innom 
nettbutikken min Charme France


Håper du har hatt en fin dag i dag!
Nå skal jeg ta en tur innom de andre bloggene .
Alltid noe spennende å finne der!

Hyggelig om du legger igjen noen ord!
Klem Reidunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar