tirsdag 7. mai 2013

Carpe Diem

Heisann!!

Ja i dag var det bare å gripe dagen!:)
17 grader i skyggen:)
Drømmevær!

Men jeg har ikke ligget på latsida, selv om
det hadde vært deilig å bare nyte:)





Etter at jeg hadde malt hele baksida og den ene
endeveggen på hagestua, fant jeg ut
at jeg ville prøve meg på litt
farger i uterommet:)





Dere husker sikkert uteskiltet hvor jeg 
trykket " kitchen"?
Fant ut at jeg ville prøve å male døra
som går til baksida av huset.
Blandet sammen noen 
malingsrester:)





Her ser dere et bilde av litt av døra:)





Synes det ble sommerslig og fint!:)
Ble liksom litt friskt og fint.






Mulig det kommer noe skrift eller et skilt på 
døra:)
Må gå og kikke litt så finner jeg ut av det:)

Trodde glassene til bua skulle komme i dag,
men så hadde de surret med bestillingen.
Så da blir det litt venting før 
jeg får gjort den helt 
ferdig!

Da håper jeg at dere også har hatt en fin dag:)
Vil også takke for alle de fine kommentarene
dere legger igjen:)
Blir så glad hver gang noen har 
lagt igjen noen ord!!:)

Klem fra Reidunn


13 kommentarer:

  1. Nydelig sommerfarve, lett og "luftig", så godt det må være å få tatt unna slik maling nå på våren :o) Det skiltet ditt er så stilig, håper jeg får litt tid når det blir noen fridager nå, til å få gjort litt småtteri :o) Ha en herlig kveld! klem fra Nina

    SvarSlett
  2. FIIIIN farge!!! Love it :)

    Du ang å bli med i NIB-utfordringer så trenger du ikke være medlem, alstå :) Alle kan være med :)

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  3. Det blei jo kjempe tøft! Gøy med farger. :)
    Kjempe misunnelig på det som må ha vært en fantastisk dag der ute idag.

    SvarSlett
  4. Så fint det ble, fargen var bare nydelig. Veldig lurt å blande selv. Nå kan vi endelig nyte uterommene våre.
    Ønsker deg en flott onsdag, klem Anita Ps! Vet du at du har kommentarsperre, anbefaler at du fjerner den så blir det mye lettere å kommentere hos deg

    SvarSlett
  5. Så lekker den døra ble! Nydelig farge du har brukt. :)

    SvarSlett
  6. Så koselig at du vil følge meg :)
    Så utrolig herlig farge på døra :) Legger meg til som følger hos deg å, gleder meg til å følge deg og dine prosjekter :)
    Klemmer

    SvarSlett
  7. Åååå nydelig sommerfarge,så utrulig fint med den fargen på døra og så skiltet passa i sammen,herlig!
    Så kjedelig at det blei tull med bestillinga men godt dei kommer tilslutt:)
    Her var det så fint idag men så skya det til og så kom regnet,men håper det skinner opp igjen snart!

    Ønsker deg ein så fine dag:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Hei igjen Jeg mener det var sånn her: Du går til utforming, så til kommentarer og velger NEI på ordrebekreftelse.
    :-) Anita

    SvarSlett
  9. Så nyyyydelig. Helt perfekt hos deg.

    Klem

    SvarSlett
  10. Nydelig - elsker blåfargen:)
    Vi har hatt en knallfin dag i dag med 20 grader i skyggen. Utrolig deilig:)

    Håper din dag også har vært fin,
    god klem:)

    SvarSlett
  11. Dette vart så lekkkert!
    Nydelig farge :)

    Ønsker deg en fin torsdag.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  12. Så fint det ble. Flott farge.

    SvarSlett
  13. Nydelig farge!! Takk for kommentar og tips hos meg :-) Pepper og jordbær har eg aldri prøvd nei, men no må det iallfall testast ;-) ha ein fin dag!

    SvarSlett