mandag 3. juni 2013

Duften av syriner

Heisann!!


Nok en nydelig dag på Sørlandet!!:)
Men jeg har ikke ligget på latsida og slikket sol:)
Først var det siste finpuss på opp-
pussing av vaskerommet!
Bilder kommer senere!:)





Resten av dagen har jeg tilbrakt i to forskjellige
hager!:)
Gresset gror enormt fort med denne varmen
og da er det ho mor som må løpe 
overalt med gressklipperen:)





Det huset vi har på land har en enorm gressplen:)
Hadde den bare vært rett men det er
noen skikkelige bakker!!:)
Gratis trim:)





Det aller verste med klipping spesielt i denne varmen er 
at jeg må ha på meg støvler og lange bukser!





Buksa må være på fordi vi har så mye flott her på
øya!!
Støvler har jeg på fordi jeg har så mange slever
og av og til hoggorm som alltid kommer
fram når jeg klipper!!
Har tatt 2 i dag:)





Da blir det litt ekstra varmt med denne påkledningen!:)
Skulle nok ha tatt meg et bad i sjøen:)





Men ingenting er så galt at det ikke er godt for noe!
Som dere har sett har jeg bilder av de skjønneste
syriner!!:)
Disse kunne jeg ta med meg hjem etter
klippingen på fastlandet:)
Nå er alt slitet glemt og jeg kjenner den deilige
duften som sprer seg i hele huset:)

Da vil jeg takke alle dere som legger igjen så fine ord hos meg!!:)
Tusen takk!!
Ønsker dere alle en fin start på uka!!:)

Klem Reidunn

5 kommentarer:

  1. Du er flink altså men eg grøsser ved tanken på hoggorm lurende rundt og masse flått,men du får gratis trim,supert det og så har dere det då nydelig:)
    Herlig med dette fine været,vært litt kald vind her men sola er jo framme heldigvis:)
    Nydelige syriner!

    Fine junikveld til skjønne deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. HEI PÅ DEG SKJØNNE REIDUNN:)
    Å GRØSS Å GRU SIER JEG OGSÅ
    VETT IKKJE OM JEG HADDE TURD Å KLIPPE DEN PLENEN...
    TØFFE ER DU
    NYDELIGE BILDER DU VISER
    NYT DAGEN KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Nydelige syrinbilder :o) den plena de tror jeg nok helt sikkert at jeg ikke hadde turt klippe, bare tanken på slanger får meg til å grøsse. Du er flink du! Her har sommervarmen forsvunnet, 10 varme er vel det som er normalen i Trøndelag på den her tiden, men vi skal ikke klage, vi har hatt noen fantastiske dager. Ha en strålende dag Reidunn! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Så vakre syriner :) ønsker meg en slik urne- har bare 2 små- men vil ha en stor :)
    Men litt skummelt da med den ormen...må face så var det noen som delte en oppskrift som man skulle spraye på seg for å holde flåtten unna- var med sitron, men jeg husker ikke mer. Tenkte at den skulle du ha spraya deg med !Hund vår har et flåtthals bånd på seg- men det er liksom ikke noe for deg vil jeg tro- hi hi :) Gratis trim ja....kjekt du ser det på den måten :) veldig vakkert med nyklippet gress- flinke du :)

    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  5. ELSKER både synet og duften !
    Vakre bilder , har også hatt nydelige dager her i sandefjord . N Y T E S !!
    Klem

    SvarSlett