søndag 9. juni 2013

Giweaway!!

Heisann!!


Da synes jeg det er på tide med en giweaway hos meg!!
Vil gjerne feire at jeg har fått så mange 
fantastiske nye venner her
på bloggen min!!:)





Siden det er sommer fant jeg ut at disse 4 kuvertbrikkene
var mitt i blinken:)
De har jeg sydd av et deilig satinstoff.
På bildet er de mer lyseblå, men de er i fargen
lysturkis med hvite bomber og rosa blomster!!:)
Nydelig å dekke på med ute:)





I tillegg får vinneren dette søte huset sydd i lin og med
samme stoffet som brikken og et i rosa:)
Huset har et organsa bånd og kan henges opp:)


For å være med i trekningen gjør du følgende:

1 lodd for kommentar på bloggen.

2 lodd for å følge meg på bloggen.

2 lodd for å følge Facebooksiden min som du finnerHer

Du kan få tilsammen 5 lodd!


Ps!
Du trenger ikke ha egen blogg for å delta!
Bare husk å skrive ned navn og mailadresse så jeg kan finne
deg dersom du skulle vinne:)

TREKNING  30 JUNI

Da ønsker jeg dere en nydelig søndag!!
Klem Reidunn

27 kommentarer:

  1. Så nydelige brikker og det søte huset.
    Dette må jeg være med på. 3 lodd på meg.

    Ha en fin dag videre.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ååååå det var FIIINT!!!
    3 lykkerosa lodd på meg....hi,hi.

    Ha en flott søndag !

    Klem klem
    Camilla.

    SvarSlett
  3. Så fin premie!! :)
    3 lodd på meg.
    Nyt søndagen!

    SvarSlett
  4. Så utrulig flott giveaway Reidunn med fineste huset og søteste brikkene:)
    Så klart eg vil være med og tar 5 lodd eg:)
    Her nytes sol og sommer idag og det var godt etter dager med ikkje fullt så fint vær.

    Nyt søndagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Nå har jeg kosa meg og sett på bilder her hos deg. Så mye fint du viser. Flott å se bilder både fra uteplassen og fra vaskerommet. Du hadde virkelig fått det fint der. Fint med hvite skap, sinkbokser og forheng.

    Fine ting du har laget, det lille huset var jo supersøtt, fint med de dekkebrikkene også. :) Jeg er gjerne med og tar et lodd. :)

    SvarSlett
  6. Jeg vil være meg, og tar 5 lodd ;)
    Håper jeg vinner hos deg, slik du gjorde hos meg :P

    Klem, Hilde.

    SvarSlett
  7. Hei
    Så fine! Flink du er Reidunn:) Jeg vil gjerne være med på din flotte GIVE AWAY:)
    Trekker 5 lykke lodd. Siste innspurt på nattevaktshelgen her for min del... Fineste søndagen til deg:)

    Annelise

    SvarSlett
  8. Så gøy-klart jeg er med!
    Tar full pott siden de var så fine og at det var blått som er favorittfargen min.Hadde passet godt inn i ninasskatter.he,he.)
    Ha en fin søndag videre!

    SvarSlett
  9. Så fina servetter, det var ett fint
    tyg. Du är duktig på och sy. Jag tar
    3 lotter, är inte med på fb.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  10. Så fine brikker og så gøy med giveaway Reidunn. Er selvfølgelig med. 3 lodd på meg :) Krysser fingrene for vinnerlykke.

    SvarSlett
  11. Denne blir jeg gjerne med på - og tar full pott med lodd og håper på flaks og lykke :) Så flink du er Reidun :)

    Ønsker deg en flott uke

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  12. Flotte premier :) Trekker tre lodd i en fei, følger og kommentar :)
    Du er veldig flink, jeg blir alltid såå imponert over de som kan sy skikkelig ;)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  13. Så gøy!! jeg blir gjerne med og tar 5 lodd!! Håper jeg trekker vinnerloddet, de brikkene var kjempefine!!
    Ha en fin mandag!!
    Siri

    SvarSlett
  14. så flott premie :) 5 lodd på meg :)

    SvarSlett
  15. Dette var nydelig :o) Jeg trekker 5 lykkelodd og krysser fingre :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  16. Hej ! Vill absolut vara med om din fina utlottning ! 1 lott !
    Kraam
    Sanne

    SvarSlett
  17. Så nydelige brikker og søtt lite hus <3
    Jeg blir gjerne følger på bloggen din.
    Er ikke så komfortabel med facebook så 3 lykkelodd på meg :)

    SvarSlett
  18. åh, brikkene var nydelig - hadde passet rett inn på kjøkkenet mitt hi hi . Huset var søtt også.
    5 lykkelodd takk :)
    klem

    SvarSlett
  19. disse passer heeeelt perfekt på på bordet ute.....i mitt romantiske uterom :-)
    det gjør huset også !!!

    jeg tar 5 lodd!!!

    klem tone

    SvarSlett
  20. Herlig giveaway- tre lodd på meg :))

    Klem Kristin

    SvarSlett
  21. Hei på deg og takk for invitasjonen! Det var godt at du kommenterte på bloggen min for det gjorde meg oppmerksom på at du ikkje låg på bloggrollen min- Det gjer du no!
    Eg deltek gjerne -5 lodd takk :-)
    God helg!

    SvarSlett
  22. Heisann!
    For en fin kreativ blogg du har :)
    Jeg vil gjerne være med på give-away.
    Trekker tre sommerlige lykkelodd!
    God helg til deg ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  23. Så kjekt med giveaway og så fine brikker og kjempesøtt hus! Håper jeg trekker lykkelodd!
    5 lodd til meg ;)

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  24. Heisann Reidun,og takk for titten inne hos meg :)
    Måtte jo inn til deg da,og hva du var for en.Likte navnet på bloggen og ante straks at her var det likandes,og jeger så mye fint at.Superflink og kreativ er du også!!!!Brikkene er bare nydelige så jeg skal slett ikke være tungbedd - gjett om jeg gjerne vil vinne dem,stoffet er helt meg!!!!:) Slår til med fem lodd og håper.Skal bli kjekt å følge deg videre,her ser jeg allerede nå at jeg kommer til å finne mye inspirasjon!!?
    Nyt resten av helgen!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  25. Tack för besöket! Vilken fint hem och inspirerande blogg du har! Somrigt coh härligt! Jag är gärna med med 3 lotter! Önskar dig en fin helg! Anna

    SvarSlett
  26. Hei! Kom over bloggen din ved en tilfeldighet, og begynte å bla meg bakover i tid. Med så mange fine bilder og ideer fant jeg rask ut at denne bloggen ønsker jeg å følge.
    Blir gjerne med i denne konkurransen, elsker fargen og motivet på stoffet du har brukt. 3 lodd til meg takk! :)

    SvarSlett