fredag 17. januar 2014

Litt påskestemning inne

Hei på dere!!


Her er det fullstendig snøkaos i dag!!
Det snør vannrett og dette
er heller tung snø.
Nå har jeg nettopp vært ute å skuffet
ca 70 meter med tung snø.
I tillegg båten min som lå der så tungt på 
vannet:)





Da er det bare å prøve å få litt koselig 
stemning inne:)





Jeg plukket inn noen greiner fra forsythiaen som
er i hagen til det huset vi pusser opp.
Bare etter noen få dager begynte
de å sprette ut!!





Det er godt vi har noe fantastisk fint å se fram
til når det er kaldt og guffent
ute:)
Våren er den fineste tida synes jeg.





Det er visst tulipanens dag i dag.
Jeg har dessverre ikke noen tulipaner å pynte
med men jeg synes det er ekstra
gøy å pynte med noe
som er plukket
i hagen:)





Dersom dere føler at jeg har vært lite inne å
kommentert hos dere så er det helt
riktig!!
Nettet er så dårlig her om dagene så jeg har 
store problemer med å komme
inn.
Nå har jeg brukt ca 1 time på dette innlegget
som vanligvis tar meg 5 min.
Men jeg prøver innimellom og må bare
være tålmodig!
( noe jeg ikke er):)

Da ønsker jeg dere alle ei 
GOD HELG!!

God klem fra Reidunn

3 kommentarer:

  1. Hei, Reidunn:)Så nydelige bilder, jeg får vårstemning av dette:) !....helt til en ser ut vinduet.Stiv kuling...men ikke regn...tjohei...;) Jeg vet dere har fått mye snø, for mannen min har vært hele uka på Sørlandet å jobbet:)
    Ha en fin helg søte deg! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Dette ga herlig vårstemning her jeg sitter og hører vinden ule i veggene og snøføyka står ....
    Nydelig !
    Ha ei fin helg ,håper dere ikke snør ned helt .
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  3. Nydelige kvister!
    Skulle gjerne hatt noen trær i hagen,som eg kunne forsynt meg av;)
    Tusen takk for fine kommentarer inne hos meg<3
    Fine helg til deg Reidunn:)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett