onsdag 7. mai 2014

Rhododendron

Heisann!!
 
 
Tenkte jeg måtte innom bloggen en
liten tur for å fortelle at nå
er jeg ferdig med oppussingen inne!!
JIPPI!!!
 
Det har vært en del regnfylte dager i det siste
men jeg fikk malt ferdig det som
var planlagt ute i dag.
Det var en vegg som er under tak og
nå ble det så fint som jeg
ville ha det:)
 
Nå gleder jeg meg til å ta maaaange
bilder både inne og ute!!
Det er meldt sol på lørdag og da
er det bare å knipse i vei:)
 
 
 
 
 
Tenkte å vise dere noen bilder ute som jeg fikk
tatt forrige helg:)
Her ser dere inngangspartiet til hybelen.
Det er denne terrassen som var helt grønn og ekkel.
Etter noen runder med høytrykkspyleren ble
den fin igjen.
Vi fikk smurt den inn med grå terrassebeis.
Helt til høyre på bildet er den overbygde sitteplassen
som jeg har fått malt veggene på.
Jeg hadde hatt to strøk i fjor men det skinte fortsatt igjennom
og det er det verste jeg ser:)
Skal det være perfekt så skal det det!
 
 
 
 
 
Det blomstrer så fint i hagen også nå:)
 
 
 
 
 
Jeg fant plutselig ut her en dag at det er utsikt til
sjøen uansett hvor man befinner seg
utenfor huset.
Her ser dere baksiden av huset og videre
bakover er det en stor plen.
Men dette gjelder faktisk inne også.
Fra alle rom som har vindu kan man se sjøen:)
 
 
 
 
 
Et stykke bak huset blomstrer de vakreste
Rhododendron!!
Måtte bare få tatt noen bilder mens det
var fint vær.
 
 
 
 
 
Blomstene på denne er så store og fine.
Jeg ble litt forskrekket over at de begynte å blomstre så
tidlig. De er nydelige å ha inne og jeg
må nok bruke de når jeg skal ta bilder:)
 
 
 
 
 
Jeg må innrømme at det er utrolig deilig å være
ferdig. Kjenner at jeg ikke har så
mye mer å gi nå.
Det er nok noen som kjenner seg igjen:)
 
Da vil jeg ønske dere alle en fin onsdag og
takke for alle som er innom
bloggen min.
Takk for alle hyggelige kommentarer!!
 
God klem fra Reidunn
 
 

5 kommentarer:

  1. Hei søte flinka!!!!
    Å for et flott hus og en herlig hage med DEN beliggenheten;))))
    Dette blir gøy!

    Ha en flott onsdag kveld;)

    God klem.

    SvarSlett
  2. For et fantastisk flott sted! Herlig å kunne se sjøen:-))) Gratulerer med ferdig oppussing, jammen har dere vært flinke og stått på i vinter. Dere kan være mer enn fornøyd med resultatet:-)))
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse Reidunn :):) Well done :)
    Utrolig beliggenhet på huset,helt perfekt.
    Gleder meg til å se inne :)

    Så kjekt du stakk innom meg ♥

    God klem Bente

    SvarSlett
  4. HURRA FOR DEG!!!
    Endelig i mål. Det er nok veldig godt.
    Må bare si det igjen, du har vært utrolig flink.
    Og for en nydelig plass!!!!
    Det er noe spesielt med å se sjøen.

    Sove så godt i natt.

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. Så koselig det ser ut! Og gratulerer med flott jobb, det må være deilig å være ferdig! Rhododendron er så vakkert, planta i fjor, men de er så små enda, vet ikke om de trives en gang......
    Klem fra Signe.

    SvarSlett