torsdag 1. mai 2014

Tidlig blomstring

Hei på dere!!
 
 
Nå er det fullt kjør for å bli ferdig
i huset vi pusser opp.
Har hatt besøk av både rørlegger og elektriker
noen dager:)
Det var så koselig å høre litt liv i huset mens
jeg malte.
Den ene plystret mens den andre sang:)
Nå skal det siste gulvet legges og
da blir det listene i det
rommet som blir det siste jeg skal male!!
JIPPI!!!
Nå skal jeg innrømme at jeg begynner å
kjenne det etter 9 mnd. med
oppussing:)
 
 
 
 
 
Med alle disse flotte solrike dagene
har det tatt helt av i naturen!!
 
 
 
 
 
Jeg slo her for 3 dager siden og det skulle
man ikke tro!!
Nå har løvetannen tatt helt av:)
 
 
 
 
 
Det er jo flott å se på da men jeg prøver å
få slått de før de får disse deilige
frøene som fyker overalt.
På plenen ved huset passer jeg på å ta de opp
med rota:)
 
 
 
 
 
Tror det er første gang at jordbærene har
begynt å blomstre så tidlig!!
Håper ikke det blir frost nå for da tror jeg
at de må få et pledd over seg:)
 
 
 
 
 
Markjordbærene følger etter de også!!
De har spredd seg ganske så mye i hagen min:)
Det er jo verdens beste jordbær da.
 
 
 
 
 
Så er det prydkirsebærtreet mitt som står helt
klar til å springe ut i full blomst!!
 
 
 
 
 
Det strekker seg så vakkert opp
mot den flotte blå
himmelen!!
 
 
 
 
 
Det blir nok noen flere bilder når det springer helt
ut:)
Måtte jukse litt med å holde i greinen da jeg
skulle ta bildene.
Det har blåst en del og det er ikke så enkelt å
ta bilder når noe beveger seg:)
 
 
 
 
 
Da håper jeg dere har hatt en fin 1 mai dag!!
Selv fikk jeg vasket alle vinduene i
huset vi pusser opp:)
De var veldig støvete og skitne og nå
ble jo utsikten helt
fantastisk!!:)
 
Ønsker dere alle en fin
start på MAI
måned!!
 
God klem fra Reidunn 
 
 

2 kommentarer:

  1. Sukk… grønnt gress… Jaja, det blir vel vår her nord en vakker dag også :) hehe :) Vi vet jo hvor vi bor så vi tar ting som det kommer :) Mye vær her vettu, men det har jo sin skjarm det også :) Flotte bilder du har tatt :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Ååå dere har det jammen deilig ser jeg.Klager ikke,vi har jo hatt det slik vi også men nå er her kaldt.Fint likevel :)
    Vet du nå kom jeg akkurat fra Nina med Hverdagsliv det GOde Liv bloggenog jeg ser jo at du har sett det jeg også såg - så koslig av henne og jeg sier meg så hjertens enig!!!Elsker at jeg både får herlige interiørbilder og nydelig natur og en kjempekoslig dame!!!
    Nyt helgen!
    Toveklem:)

    SvarSlett