søndag 1. juni 2014

Sommerfølelse

Hei på dere!!
 
 
Åååå sier jeg bare!!
Tenk å få så varmt og deilig sommervær
på denne tiden og i ei helg slik
at de aller fleste bare
kan nyte og kose seg:)
 
 
 
 
 
 
Da smaker det jo ekstra godt med jordbær
i denne sommervarmen:)
 
 
 

 
 
 
 
Disse jordbærene er nok bare utenlandske
men det er ikke lenge før jeg
kan plukke fra egen hage!
 
 
 

 
 
 
 
Den lille jordbærhagen min har aldri vært
så full av blomster og kart som den
er i år!!
 
 
 

 
 
 
Utenfor gjerdet dukker det stadig opp
nye og søte sommerblomster:)
 
 
 
 
 
Hundekjeksen blomstrer så fint over alt nå.
Godt jeg har en del ville blomster å
ta av til helga.
Holder på å forberede mannens 50 års dag.
Har til og med fått bakt en god del i denne sommervarmen:)
 
 
 
 
 
Ellers har vi malt på ei stor sjøbu vi har på fastlandet.
Tror det må være 10- 15 år siden sist
den ble malt av den forrige eier! Men den har holdt seg godt:)
Nå er den blitt rød og fin og med hvite vinduer:)
Som dere skjønner så blir vi aldri arbeidsledige. Neste
prosjekt er på huset vårt. To vegger må få seg et
hvitt strøk!
Godt å bli ferdig før sommerferien:)
 
 
Nå er nettet på topp igjen og jeg skal ta en runde
innom dere. Lite kommentarer fra
meg i det siste:)
 
Ønsker dere alle ei fin ny sommeruke!!
 
God klem fra Reidunn
 

2 kommentarer:

  1. Hei Reidunn :)
    Så nydelige bilder og innlegg - alltid koselig å titte
    inn her til deg ღ - alt er så forseggjort og vakkert...
    Jordbær er aldri feil, nydelig godt og jeg gleder meg
    til de norske bærene kommer :) Her blir det også å
    male litt til uken, vest veggen og rekkverk står for tur
    og det skal bli kjekt å være ferdig med det før ferien
    Nå skal jeg ta meg en titt nedover å se her hos deg.
    Jeg har ikke vært så mye på nett den siste tiden,
    men kjenner at det er kjekt å være tilbake og se alt
    det fine dere legger ut - masse inspirasjon ღ Ønsker
    deg en fortsatt fin søndag og uke som kommer, klem
    fra Mette

    SvarSlett
  2. Blir aldri lei jordbær - det er godt det :) Vakre sommerlige bilder og juni er den beste måneden :)

    Ønsker deg glade dager

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett