tirsdag 1. juli 2014

Jeg vant!!

Hei på dere!!
 
 
Som dere så fra det forrige innlegget så var
jeg med i en konkurranse om
å vise mitt beste
interiørtips:)
 
 
 
 
 
Og tenk så ble jeg den heldige vinner av
et halvt års abonnement av
ELLE Decoration!!
 
Nå gleder jeg meg til det kommer i posten.
Da kan jeg sitte ute i det flotte
sommerværet og få
masse inspirasjon:)
 
 
 
 
 
For selv om det meldes regnbyger,
så kommer de ikke lenger
enn hit:)
Vi ligger akkurat på grensa av bygene.
Dumt å si at man ønsker seg regn om sommeren
men det trengs nå!
 
 
 
 
 
Men det blomstrer fint nå!
I dette bedet dufter det av herlige nelliker
og lavendel.
 
 
 
 
 
Prestekragene strutter av glede
over finværet!!
Tok ei tuste fra det huset vi skal selge i
fjor sommer.
Nå har de spredt seg godt og koser seg
sammen med rosene.
 
 
 
 
 
Her ser dere en nydelig roseknopp fra
New Dawn rosa som klatrer
oppover fjellet:)
 
 
 
 
 
Den har en nydelig svak rosafarge først og blir
senere nesten hvit.
 
 
 
 
 
 
Da vil jeg sende en sommerhilsen
fra det" Blide Sørland"
til alle mine trofaste lesere!!
 
God sommerklem fra
Reidunn
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Grattis, det gjorde du bra. Och det var
    en fin vinst, den var du värd.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  2. Gratulerer- så moro :)

    Du kan gjerne få en regnbyge fra meg :)

    Sommerklemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. GRATULERER FLINKE REIDUNN:)
    SÅ HERLIG Å TITTE INNOM DEG IGJEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Gratulere så masse,så kjekkt:)du er jo veldig flink så ikkje rart:)
    Her og har det nesten ikkje regna og ein ser det trengs virkelig,kan godt regne på natta og sol på dagen!

    Ønsker deg ein fin julidag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så flott og gratulerer så masse!!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  6. Gratulerer, så gøy at du vant, dette hadde jeg ikke fått med meg! Og takk for en hyggelig helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett