onsdag 27. august 2014

Gamle skolester

Hei og hå!!
 
 
I dag har jeg hatt min siste arbeidsdag
i huset som vi pusset opp for
salg:)
 
Jeg har vasket godt overalt så nå er
det klart til de nye eierne som
kommer om noen dager!
 
 
 
 
 
Jeg har litt lyst til å vise der disse
herlige skolestene som
jeg fant på
Kremmerhuset:)
 
 
 
 
 
Noen av dere som har fulgt meg en stund
husker kanskje at vi hadde  en
restaurant for noen år
siden:)
 
 
 
 
 
Den var her på øya i et gammelt hus vi restaurerte.
Der hadde det bodd en skomaker.
Mye av utstyret brukte vi som
dekor der.
Men da vi solgte det fikk jeg ikke
med så mye av det gamle:)
Følte at det hørte hjemme i det gamle huset!
 
 
 
 
 
 
 
Så derfor måtte jeg bare sikre meg disse herlige skolestene.
De er veldig dekorative:)
 
 
 
 
 
Her er noen bilder som var i Hjemmet for
noen år siden.
Dere ser skomaker maskinen øverst:)
Skikkelig idyll!!
 
 
 
 
 
Nå får de stå til pynt i ganga:)
 
 
Da vil jeg ønske dere ei fortsatt fin uke!!
 
God klem fra Reidunn
 

3 kommentarer:

  1. Så utrolig søte og sjarmerende skolester. De var kjempefine ;-)

    Morsomt med ny telefon, ja, men...må si at jeg er ganske amatør fortsatt... Tar litt tid å sette seg inn i alle funksjonene ;-) Artig med Instagram også, men jeg liker fortsatt veldig godt å blogge - så jeg håper virkelig ikke at Instagram tar over for bloggene ;-)

    Ser du har startet bloggbutikk ;-) Så gøy - og gratulerer ;-) Hvordan gjør man det? Er det vanskelig? Trenger man noen tillatelser for å gjøre det? Hmmm.... Ble mange spørsmål her ;-)

    Ønsker deg en super fredag og en riktig god helg - så ses vi på Instagram ;-)

    SvarSlett
  2. Ja det er gøy med ny tlf.!! :) Jeg kommer til å fortsette å blogge jeg også:) Men jeg ser at det er mindre blogging nå etter at folk begynte med instagram.
    Bloggbutikk er som en helt vanlig blogg og jeg tror ikke man trenger noe tillatelse for å ha det.
    God helg til deg også!!

    SvarSlett
  3. Så fine skolester, godt gjort å klare å gi fra seg de andre gamle!
    Lykke til med bloggbutikk!
    Fikser ikke helt det der med instagram, synes det er så vanskelig å bare skulle ta bilder med telefonen.......
    Ha en riktig fin helg i regnværet!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett