torsdag 7. august 2014

Gult er kult

Heisann!!
 
 
Jeg har så smått begynt å forandre litt
på interiørfronten inne:)
Fikk plutselig lyst på en litt mer knall
farge på et eller annet.
 
 
Gikk litt på jakt etter dette da vi var
en tur i Lillesand!
 
 
 
 
 
Grunnen til at jeg begynte å tenke litt gult
er denne bollen fra IKEA som jeg
hadde pyntet med i det
huset vi pusset opp:)
 
 
 
 
 
Jeg har aldri vært spesielt glad i gult
men plutselig ble det litt
stilig!
Disse fant jeg på en elektrisk forretning i
Lillesand og er fra Enjoy Design.
 
 
 
 
 
Det var i grunnen godt å få et fargerikt
innslag i den lange ganga.
Plutselig ble den litt mer spennende!!
 
 
 
 
 
Ble veldig fornøyd med interiøret i
ganga nå:)
 
 
 
 
 
Katrine var hjemme noen dager i
sommer og da fikk hun så lyst
til å lage et bilde med litt
gult i til å ha i
leiligheten sin:)
 
 
 
 
 
Da er det jo greit å komme hjem til ho mor
som har et rom med det aller
meste av materiale!!
 
 
 
 
 
Jeg hadde ei stor ramme fra IKEA liggende.
Sort, hvit og gul kartong er brukt
her.
Bokstaver og andre tegn/ symboler er bare
å forstørre opp på pc en og printe
ut!!
 
 
 
 
 
Kanskje dette kunne være en aldri så liten
ide til noen av dere?
Stilig å ha en liten fargeklatt i samme
farge som på ei pute eller noe annet
i interiøret:)
 
Tenker det er noen som er spente på om
de skal på jobb til uka!!
Jeg følger veldig med på hva som skjer da
jeg selv har jobbet som lærer
noen år:)
Tror det er vanskelig å skjønne hvor mye en lærer
egentlig jobber før man har prøvd det
selv. Man har liksom aldri fri!
 
 
Ha en superfin torsdag og nyt sommeren!!
 
God klem fra Reidunn.

10 kommentarer:

  1. Veldig stilig med gult :) Selv liker jeg gult veldig godt. Er en av fargene jeg føler funker hjemme hos oss, bor jo tross alt en mann der også som skal trives med fargene, noe han gjør når jeg kjøper inn noe gult :) Her nord har sola kommet frem og det er varmt og godt :) Håper aldri denne sommeren tar slutt :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!
    Så tøft det ble!!!
    Bilde var også kjempekult!!!
    På de skolene mine ungdommer skal gå, streikes det ikke.
    Så da blir det oppstart som planlagt torsdag 14.8.

    Ha en fin dag :)

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Det ble lekkert med de gule innslaga, synes alltid litt farge gjør seg, særlig ved litt gjentagelse!
    Gjett om det er spennende tider, enten planleggingsdag til mandag, eller streikemøte, vi er tatt ut, så her gjelder det å være forberedt på alt! Vet ikke hvor mange ganger jeg sjekker mailen pr. dag nå......
    Koser meg uansett disse siste dagene før hverdagen setter inn for fullt.
    Ha en fin torsdag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. dette ble så flott ....jeg har litt vegring med gult, men plutselig er det noe her :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Stilig! Kjempelekkert bilde! Bra tips :) klem

    SvarSlett
  6. Fine puter.....:) gul er en farge jeg liker godt selv. Lukter litt på om det blir en litt fargeblanding hos meg til høsten. Jeg er litt for nøytral...;);) fine bilder hos deg, Reidunn. Stor natta klem Ann Elin

    SvarSlett
  7. What great looking chairs and table! They look both stylish and comfortable, both of which are things that I guess most people are looking for in a chair purchase. The overall space looks really good, too!
    comfort and luxury with the Imboh Armchair

    SvarSlett
  8. Vet du at sånn har jeg også hatt det- har vært litt redd for gult, men sannheten er at jeg liker det så godt og blir glad av å se den fargen :) Du kombinerer det flott. Det er sola sin farge og den liker vi jo :) Ja til mere gult.

    God helg klem fra Monica

    SvarSlett
  9. Ja vad är det med gult?! Helt plötsligt vill man ha den färgen...man bli så glad av den!
    Härliga bilder som vanligt!
    Önskar dig en skön helg....
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  10. Så nydelig med gule detaljer inne,gult er kult:)
    Flott gang har du og!
    Håper du har hatt ein fin sommer:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett