onsdag 17. september 2014

Kremmerhus vaser

Hei igjen!!
 
 
Tenkte jeg måtte komme med et lite
innlegg i dag igjen:)
 
Jeg kjøpte noen stilige vaser på
Kremmerhuset tidlig i år.
De har jeg hatt stående i kjøkkenvinduet
både med og uten blomster.
 
 
 
 
 
Men disse vasene kan brukes til veldig mye:)
Fant ut at de er geniale som
rammer til små bilder!
 
 
 
 
 
Her har jeg brukt et kort fra Paris.
Et kjent motiv fra
Montmatre:)
( vil gjerne tilbake dit igjen)
 
 
 
 
 
Her ser dere hvor enkelt det er å bytte
ut bilde:)
 
 
 
 
 
De har til og med hull bak
slik at man kan henge
de opp også!
Smart?
 
 
 
 
 
Da må dere ha en superfin kveld !!
Kos dere med det flotte
sommerværet :)
 
God klem fra Reidunn

4 kommentarer:

  1. Så smart - og dekorativt ;-) Tusen takk for god idé ;-)

    Ønsker deg en herlig høstdag!

    SvarSlett
  2. Du di lure!!! Dette var kjempetøft!De fine kortene dine må jo få være fremme til pynt!!!!Tøft!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Bare innom for å gi fra meg et lite livstegn og en stor og god nattakos <3

    SvarSlett
  4. Dekorativt og smart :)

    Ønsker deg en herlig helg

    Klemmer Monica

    SvarSlett