fredag 12. desember 2014

Litt mere julepynt

Hei på dere!!
 
 
Da er det helg igjen og snart skal vi
tenne det tredje adventslyset!
I helga skal vi feire vår eldste datters fødselsdag
og kose oss i byen.
I dag skal juletre kjøpes og da begynner
det meste å bli klart:)
 
 
 
 
 
Mandariner er en av de tingene som
får meg i julestemning:)
 
 
 
 
 
Det er spesielt den herlige duften
som kommer når de
blir skrelt.
 
 
 
 
 
Så er de jo veldig dekorative også da.
 
 
 
 
 
Sammen med duften av nellik så blir
det perfekt!
 
 
 
 
 
Jeg har hatt litt brettedilla på disse
fine papirstjernene.
Disse har jeg laget av gamle noteark.
 
 
 
 
 
Her er ei stor pappstjerne som krever litt mer
jobb og tålmodighet:)
 
 
 
 
 
Denne er en av mange stjerner jeg lagde til
et julemarked for noen år siden.
 
 
 
 
 
Litt glitter og glam hører med i jula synes
jeg.
Disse serviettringene kjøpte jeg hos Princess i fjor
og brukte de i jula.
 
 
 
 
 
Da vil jeg takke for alle hyggelige kommentarer
og velkommen til alle nye følgere!!
 
Kos dere masse i den tredje adventshelga:)
 
Klem fra Reidunn
 

3 kommentarer:

  1. Hei på deg!!!
    Nå har jeg vært en forferdelig dårlig bloggvenninne.
    Dagene strekker ikke helt til, også sliter jeg så med virus på pc`n!!!!
    Men du er ikke glemt!
    Clementiner er herlig, og jeg spiser flere hver dag!

    Ha en kjempefin desember dag!

    Stor desemberklem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. danke für die tollen bilder und inspirationen, liebe grüße und einen schönen freitag von angie

    SvarSlett
  3. Jättefint och enkelt julpynt...det gillar jag!
    Önskar dig en skön helg, ta hand om dig!
    Titti

    SvarSlett