lørdag 31. januar 2015

Siste dagen i Januar

Hei på dere!!
 
 
Ja tenk i morgen er vi allerede
kommet til februar :)
Synes det har gått så utrolig fort og i år
selv om vi ikke har hatt noe særlig
med snø har det faktisk vært en
lys måned.
Ja, ja se bort ifra stormdagene da så
har vi faktisk hatt noen fine
soldager !:)
 
 
 
 
 
Når lyset kommer så kommer også lysten på
å ta mange bilder :)
 
 
 
 
 
Dette fine hvite sengetøyet husker noen av dere
at jeg vant på en giveaway for et
år siden.
Brukte det til styling i det huset vi pusset opp
for salg :)
 
 
 
 
 
Måtte prøve på litt forskjellig styling
når jeg først var i gang.
Teppet på gulvet har jeg heklet selv av stoffrester:)
 
 
 
 
 
En gammel leke ble litt tøff synes jeg:)
 
 
 
 
 
Ei gammel lut flaske gjør seg som vase
til denne svartorgreina :)
 
 
 
 
 
En strofe fra en av Erik Bye sine viser
synes jeg er noe å tenke på :)
 
 
 
 
 
Vi har også et ekstra tv i huset noe som er veldig
praktisk hvis man ikke blir helt
enig om hva man skal se på.
Her er det også deilig å sitte å strikke, lese eller
ta seg en middagslur.
( noe jeg faktisk aldri gjør)
 
 
 
 
 
Det er fantastisk deilig å pakke seg inn i
deilige myke pledd :)
 
 
 
 
 
Her oppe skinner sola så fint inn
på denne tiden av året.
 
 
 
 
 
Her oppe havner som regel mye av
det som jeg har byttet ut
i andre rom.
Spesielt puter :)
 
 
 
 
 
For litt over ei uke siden var jeg
ute og plukket inn noen greiner fra et
gammelt epletre.
Tenk nå begynner blomsterknoppene å komme!!
 
 
 
 
 
Nå står de så fint på kjøkkenbordet og
formelig roper på at
våren snart skal komme !!
 
 
 
 
 
Gleder meg til å ta bilder av greinene
i full blomst !!
 
 
 
 
 
Måtte prøve tulipanene jeg fikk kjøpt
inn for helga i denne herlige
runde vasen.
De var litt for lange men ville ikke klippe
av de da de skulle i en annen vase:)
 
 
 
 
 
Det var oppi denne de skulle.
Den var vi så heldige å få fra en eiendomsmegler
i forbindelse med et hussalg!!:)
 
 
 
 
 
Tulipaner er jo bare vakkert !
Litt synd at de ikke står så lenge men
man får bare nyte de mens de
er fine:)
 
 
 
 
 
Da vil jeg få ønske dere alle ei
fin helg og starten på
en ny måned:
 
FEBRUAR
 
Tusen takk til alle  dere som legger
igjen så flotte kommentarer.
Thank you for all your lovely comments:)
 
Klem fra Reidunn







 
 
 
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!!
    Herlig soverom ♡

    Ha en fin februar :)

    SvarSlett
  2. Ååå så fine bilder.
    Her har du virkelig fanget mange flotte stemninger.

    Februarklem

    SvarSlett
  3. Nyyyydelige bilder :) Og skjønne stemninger.

    Ønsker deg en fin ny uke :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Hei på deg!!!
    Så nydelige bilder du deler med oss!!!
    Lyse og stemningsfulle var de!!!
    det er så deilig at det er februar, et skritt nærmere den deilige våren,
    og forsommeren!!!! Den er jeg så glad i!!!

    Ha en fin tirsdag!!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder hos deg Reidunn 😃 det er så deilig nå som man merker at dagene blir lengre 💚 våren er rett rundt hjørnet 😃 her har vært flott kaldt vintervær noen dager men solen varmer faktisk bittelitt 😃 ønsker deg en fin februarmåned

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder! Jeg får slik en god ro i kroppen når jeg titter på de. Vakre fargetoner og strukturer, nydelige tulipaner som gir håp om lysere tider. Det er så godt på denne tiden av året. Selv om jeg trives med vinter når den er hvit slik som vi har det nå, så er det godt å ha våren å se fram mot :o) Nå ble jeg skikkelig inspirert til å knipse noen bilder selv, er hjemme for tiden med kranglete nakke og skuldre så nå er det om å gjøre å holde seg i bevegelse og ikke sitte for mye i ro :o) Nå skal jeg pakke meg inn og komme meg ut på trimtur i snøværet :o) Ha en strålende dag! God klem fra Nina

    SvarSlett