onsdag 25. februar 2015

Årets første

Heisann !!
 
 
Da nærmer vi oss raskt slutten på
denne måneden.
Synes det har gått så utrolig fort i år:)
Det kan nok ha noe med været å
gjøre tenker jeg.
Mange år siden vi har hatt det så
mildt i januar og februar.
 
 
 
 
 
Ja så mildt og fint at jeg var så
heldig å finne hestehov
rett utenfor !!
 
 
 
 
 
Det er jo noe spesielt med de aller første....
 
 
 
 
 
Som dere ser så måtte jeg ta med
rota også da de var så små.
Jeg plukket de i går og de har strekt seg
så fint i løpet av natta.:)
 
 
 
 
 
Å de er jo bare så søte!!:)
 
 
 
 
 
Nå synes jeg det er så lyst og deilig .
Merker godt at det blir lysere
om kveldene:)
 
 
 
 
 
Da vil jeg få ønske dere ei fortsatt fin uke.
Tusen takk for de fine kommentarene på det jeg
har laget. Blir veldig glad for
positiv feedback:)
 
Klem fra Reidunn
 
 
 

4 kommentarer:

  1. For noen herlige tegn på at det snart er vår.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. hva vakre bilder !!! den lille gule blomsten er så søt i glasset !!! elsker hilsener fra angie fra Tyskland

    SvarSlett
  3. Nå har jeg kost meg med flere innlegg hos deg. Nydelige linservietter, og de brikkene da, du er så flink! Tenk av vi har akkurat samme stol, jeg malte min hvit i fjor, før det har den vært både brunbeiset og av alle ting... krakelert grønn :o) Men nå er den altså hvit min også og står til pynt i stua:o) Leirkaill med tykk l, kaller vi hestehoven i Trøndelag :o) Jeg har sett at det er noen som har lagt ut bilder av vårtegnet herfra også, men selv har jeg ikke sett noe til den. I dag sluddet det ute og det er skikkelig ufyselig vær. Nå skal vi på hyggekveld på ungdomsskolen og det passer godt på en slik dag. Litt ungdommelig latter og glede blir bra :o) Ha en flott kveld! God klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Næh- allerdede :) Det var et nydelig vårtegn det.

    God helg klemmer Monica

    SvarSlett