mandag 23. mars 2015

Pynter med kirsebær- og forsythiakvister

Hei på dere !!
 
 
Våren er alltid lunefull.
Vi har hatt noen nydelige varme solrike
dager og så snur det plutselig
og våkner til regn/ sludd og
vind:)
 
 
 
 
 
Jeg plukket noen kirsebærgreiner på
øya for ei uke siden.
 
 
 
 
 
Nå var de plutselig kommet i full
blomst og er bare
nydelige.
Pyntet med en fugl for å få litt påskestemning:)
 
 
 
 
 
Å som jeg gleder meg til alle frukttrærne
kommer i full blomst ute !!
 
 
 
 
 
Her har jeg hengt på noen fargerike egg av
kartong som jeg har limt på
noen fargerike bånd.
 
 
 
 
 
Koselig å pynte med disse kvistene
på kjøkkenet.:)
 
 
 
 
 
Nå merker jeg ekstra godt at det
er blitt mye lysere på
kjøkkenet:)
 
 
 
 
 
Måtte prøve å pynte med de i
stua også:)
 
 
 
 
 
Jo de passet så fint i stua at
det er der de får stå.
Må nok plukke noen flere som
jeg kan ha i påska:)
 
 
 
 
 
Forsythia er enkle å drive
fram inne.
 
 
 
 
 
De står faktisk ganske lenge også :)





Det er alltid gøy å style litt i
forskjellige rom.


 
 
 
Her er det bilde fra soverommet vårt.
 
 
 
 
 
Stilig med et speilbilde :)
 
 
 
 
 
Påskeliljer må jeg også ha
når det nærmer seg
påske.
 
 
 
 
 
De lyser så fint opp både inne og ute:)
 
 
 
 
 
Da vil jeg få ønske dere alle
ei kjempefin ny uke!!
 
Klem fra Reidunn
 
 
 

 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Vakkert
    og alltid så stilfult
    og masse gode ider hos deg
    søte Reidunn
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Fantastisk :))
    Helt herlig ♡

    SvarSlett
  3. Hei på deg!!!
    Her får du besøk av en veldig dårlig bloggvenninne!!!!
    Leeenge siden jeg har lagt igjen spor etter meg!!!
    Tiden strekker ikke helt til om dagen!!!

    Jeg har også pyntet med kirsebærgrener, som blomstrer inne!!!
    Helt herlig er det!!!!
    På søndag og i dag snør det hos oss!
    Men heldigvis blir den ikke liggende!!!

    Nå vil jeg nemlig ha VÅR!!!!

    Ha en fin dag!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett