lørdag 18. april 2015

Late dager

Hei på dere!!
 
 
Denne helga har jeg rett
og slett måtte
ha to late dager:)
 
 
 
 
 
Jeg var til behandling hos en
osteopat og da må
man ta det heeelt med ro i to dager:)
 
 
 
 
 
I går var jeg bare helt utslått og
lå bare rett ut i sola.
Ikke så dumt det da og jeg hadde god
unnskyldning til å bare slappe av:)
 
 
 
 
 
I dag har jeg vært mer våken og måtte
bare finne på noe. Ta bilder
er jo ikke så fysisk krevende og da ble
det maaange bilder:)
 
 
 
 
 
Måtte forandre litt i hagestua også.
Fant fram noen blå- og hvitstripete puter.
Litt nye kvister i flasker passet
fint her inne:)
 
 
 
 
 
Koselig å spise i hagestua:)
 
 
 
 
 
Spent på om jeg får fram rosa
blomster på kvistene:)
 
 
 
 
 
Elsker de enkle lampene:)
 
 
 
 
 
Etter god gjødsling og noen dager med regn
så ser jeg at det ikke er lenge
til at gresset må få seg
en klipp!!
 
 
 
 
 
Gleder meg til mange fine dager å
terrassen !!
 
 
 
 
 
En strå hatt er på sin plass i finværet !!
 
 
 
 
 
Jeg må virkelig anbefale å skaffe dere et
sitrontre.
Mitt har mange blomster som dufter
noe aldeles nyyyydelig:)
 
 
 
 
 
Dere kan kanskje se at jeg har byttet
ut klokka mi på veggen.
 
 
 
 
 
Jeg var så heldig å få denne fine
hvite klokka av Katrine.
Godt med litt forandring:)
 
 
 
 
 
Er så stolt av dette fine oliventreet.
Det har holdt seg så
fint gjennom hele vinteren. Det skal få
lov til å komme ut snart til de
andre:)
 
 
 
 
 
Her kommer det litt kjøkkenbilder:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måtte finne fram dette gamle fatet og style
et lite fruktfat :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gleder meg til å få malt gulvet i stua
også:)
Må vente litt nærmere sommeren:)
 
 
 
 
 
Her kan dere se hvor ujevnt det er blitt i
fargen pga. sola.
 
 
 
 
 
Er det ikke herlig når det
begynner å blomstre og bli grønt ute??
 
 
 
 
 
Da vil jeg få ønske dere ei fortsatt fin helg :)
 
Klem fra Reidunn
 
 

3 kommentarer: