tirsdag 9. juni 2015

Hipp hurra!!

Hei på dere!!
 
 
I helga feiret vi mannens
bursdag og vi hadde
besøk av min mor og begge døtrene:)
Kjempekoselig :)
 
 
 
 
 
Men det er i dag som er dagen og
det ble en fantastisk fin
sommerdag!!
 
 
 
 
 
Endelig kunne vi sitte på brygge å
kose oss!!
 
 
 
 
 
Jeg lagde deilig hjemmelaget fiskesuppe
som vi koste oss med :)
 
 
 
 
 
Det ble en herlig ettermiddag på brygga:)
 
 
 
 
 
Måtte pynte med litt hundekjeks og roser.
 
 
 
 
 
Gleder meg til flere måltider på brygga.
Da er det sommer da !:)
 
 
 
 
 
Nå står den flotte rosebusken i full
blomst.
 
 
 
 
 
Så fint at den er et skue for alle
oss i feltet:)
 
 
 
 
 
Det er litt synd at den blomstrer
så kort periode.
Må jo ta noen bilder av den da så kan jeg
kose meg med bildene når den
er avblomstret:)
 
 
 
 
 
Hundekjeks plukkes det mye av.
De er så utrolig fine:)
 
 
 
 
 
Cosmosene trives godt i sommervarmen:)
 
 
 
 
 
Gressløken har begynt å blomstre og
må sloss om plassen
sammen med den store hortensiaen :)
 
 
 
 
 
Deilig å kunne plukke inn herlige
sommerblomster fra
grøftekantene på øya:)
 
 
 
 
 
Hvitt og grønt er nydelig:)
 
 
 
 
 
Tomatplanten som jeg kjøpte med røde
tomater på har jeg klart å
få til å produsere nye.
Jeg klippet av toppen på den, plasserte den i vinduet og
gav den mye vann hver dag.
 
 
 
 
 
Nå er den full av grønne tomater som jeg
håper blir røde etter hvert.
 
 
 
 
 
Herlig når huset flommer over av
herlig sollys !!
 
 
 
 
 
Kurvstolen har fått ei hvit pute.
Når det er mye farger ute synes jeg det er
deilig med litt roligere farger
inne:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Da håper jeg at sommeren er kommet
til dere også:)
Ønsker dere all ei fortsatt fin uke:)
 
Klem Reidunn



 
 
 

 
 
 
 
 

4 kommentarer: