søndag 17. januar 2016

Det går mot lysere tider

Hei på dere !!


Et aldri så lite livstegn fra meg. 
Merker at jeg ikke har så mye overskudd og tid
til bloggen lenger. 
Det tar mye tid å ta bilder og så føler
jeg at jeg ikke har så mye nytt å
vise:)





Men i dag kom endelig sola og
da fikk jeg lyst til å 
ta litt bilder:)





Vi har fått skikkelig vinter i år.
Den kom 1 januar og det 
har nesten snødd litt hver dag siden
da.
Da jeg stod opp i dag hadde vi 11 kuldegrader!






På denne tiden er det godt å ha litt
fine blomster å se på 
inne.
Denne orkideen har blomstret hele
tiden siden i sommer.











Denne puta fikk jeg av eldstedatteren til jul.
Koselig å få noe hjemmelaget.
Jeg har strikket teppet i 
samme type garn.
Garnet er billig og kan kjøpes på
Europris:)





Denne puta måtte jeg bare ha med
meg fra Kremmerhuset.
Synes denne fargen er så 
vårlig og fin.





Her ser dere puta litt bedre.





Deilig med det flotte lyset 
fra sola i dag!:)





Var så heldig å få en nydelig 
bukett med tulipaner av eldstedatteren
i helga.
Å som jeg lengter til våren!





Fins det noe vakrere?





Nydelig med grønt, rosa og hvitt:)





Kanelhuset står til pynt på
kjøkkenet enda.
Til høyre ser dere noen iris løk.
Gleder meg til de kommer fram med blomster:)





Her står perleblomstene som snart
vil komme med nydelige 
blå blomster.





Prøver meg fram hvor de skal stå:)





Denne puta er også fra Kremmerhuset.
Fargen på sofagruppe vår er
veldig vanskelig å kombinere med forskjellige
farger.
Som regel ender jeg opp med noen som
har hvitt i seg.





Noen bilder fra stua.





























Kakkelovnen er blitt brukt hver dag
i denne kulda.
Så deilig å stå opp om morgen og
kjenne fortsatt varmen fra ovnen som
vi fyrte opp kvelden før:)





Da vil jeg bare få ønske der alle ei 
fin ny uke.

Klem Reidunn



















5 kommentarer:

  1. Det har faktisk begynt så smått å ta seg opp igjen er i blobblandia :)
    Håååper du kan komme med et livstegn av og til, ble kjempeglad :D
    Nydelige bilder Reidunn <3 Du har jo det så vakkert :))))


    Gode klemmer Bente

    SvarSlett
  2. Hei
    Alltid glad når du kommer med et innlegg, du er en stor inspirasjon for meg vet du 😃
    Nydelige bilder og herlige med litt vår inne, lengter mot den tiden nå.
    Fikk jo et slikt bord gratis for en tid tilbake, og min datter dermed et nytt koselig salongbord 😃

    SvarSlett
  3. Åh for et herlig lys Reidunn,sånt påvirker lystene til både å ta bilder og annet.Herlig med skjønne vårblomster og pasteller - rene energikicket av å se på det!
    Toveklem :)

    SvarSlett